Retourneren

Terugsturen voor restitutie (geldig binnen de eerste 60 dagen):
Als je een hoofdtoestel wilt of moet retourneren, kunnen we je voorzien van een gratis retouretiket. Ons proces werkt als volgt:
Neem eerst telefonisch contact op met onze klantenservice via

800 128 50 (Flemish)
800 120 91 (Français)

of stuur ons een e-mail - Service.BE@sharkninja.com

Onze openingstijden zijn:
Maandag tot vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur.
- Je ontvangt dan een e-mail met een link om je retourlabel te downloaden (vergeet niet je spamfolder te controleren!)
- Verpak je apparaat in een kartonnen doos (het hoeft niet per se de originele Shark-verpakking te zijn)
- Druk uw etiket af en bevestig het aan het pakket
- Breng uw pakket naar de UPS winkel van uw keuze en wij zorgen voor de rest!
Terugsturen voor vervanging van het apparaat:
Als een compleet apparaat binnen de garantieperiode moet worden vervangen, volgen we een vast proces:
Eerst controleren we samen met jou of het apparaat functioneel is of dat er een defect is. Als het onderdeel niet functioneel is, sturen we je het vervangende onderdeel dat je nodig hebt.
Als het probleem aanhoudt ondanks het vervangende onderdeel, ontvang je een retourbon waarmee je het artikel kosteloos naar ons kunt terugsturen.
Zodra we je retourzending hebben ontvangen, sturen we je je nieuwe product toe.